Klacht: Structureel te laat vertrekkende trein

op 21 juli 2015 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Tot een paar maanden geleden vertrok de trein naar den haag cs vanaf Utrecht cs (.29 en .59) op spoor 9, de trein naar Rotterdam cs vanaf Utrecht cs (.32 en .02) vanaf spoor 18. Tegenwoordig komt de trein in een geheel binnen en wordt op Utrecht losgekoppeld. Ik reis 4-5x per week met de trein van 07.29 of 07.32 met als eindbestemming Delft.

De laatste weken vertrekt de trein bijna structureel te laat waardoor een aansluiting halen bijna niet mogelijk is. Er zijn regenmatig problemen met het loskoppelen van de treinstellen, waardoor er vertraging ontstaat en soms vertrekt de trein überhaupt zonder enig omroepbericht een aantal minuten te laat. Dit maakt het niet aantrekkelijker voor de reiziger. Kan hier iets aan worden gedaan?

Wanneer de trein optijd kan vertrekken en aansluitingen met 6-7 min overstaptijd wel kunnen worden gehaald

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 08 september 2015 om 07:16 geantwoord

Klacht geregistreerd en daarmee doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Dit via de email laten weten aan de klant. Omdat wij als klantenservice niet meer kunnen doen, sluiten wij deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoukvg