Klacht: Storing Oetewaal Gommerkerspel Oddinkheim in Nieuw-Venn

Wilfrid op 17 februari 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben sinds 10 feb geen tv internet en telefoon meer of soms een heel zwak signaal dat is om gek van te worden, Ziggo monteur geweest zegt het zit buiten, nu komt het eerst zou het 12 feb opgelost zijn , 12 feb is het verzet naar 9 maart om 1315 en volgens ons zou het een kabelstoring zijn dat moet dan een storing zijn van 4 weken, als je info wil hebben ze het niet of lezen ze voor wat wij kunnen zien sporadisch met mobiel op internet.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het opgelost is en ik weer kontakt kan hebben met mijn vrouw die vastzit door Corona in Argentinie, en het weer is dusdanig dat een kabelreparatie geen 4 weken moet duren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht Wilfrid

1 jaar geleden - Na een lange worsteling is alles nu weer 100% running storing tot 9 maart 1315 is door ziggo verwijderd en staat nu op 18 februari En zal vandaag opgelost worden, op dit moment heb ik al geen klachten meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wilfrid