Klacht: Steedst uitstel van bezorgdag

op 17 mei 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben maandag 1 mei een buggy bestelt en zou de volgende dag komen. Speciaal in de avond ivm werk. Hier ook extra voor betaald. Nu elke dag een mail dat hij een dag later komt. Nu komt het hoop ik volgens de mail 4 mei. Ook gebeld en krijg dan alleen te horen sorry wij kunnen niks voor u betekenen fijne dag nog.

Gewenste Oplossing:

Zie graag een goede compensatie wij hadden haast bij deze bestelling en moeten hier vrij voor nemen. En met compensatie bedoel ik niet een tegoedbon van 10 euro met een verloop termijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 07 juni 2017 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - -
Best John,

Inmiddels heeft u de buggy. Er is enkel vergeten deze klacht af te melden. Dat doe ik bij dezen alsnog. Mocht u nog vragen hebben, stuur dan gerust een e-mail. Dan kijk ik graag met u mee.

Met vriendelijke groet,

Femke van bol.com

Heeft op 07 juni 2017 om 15:02 geantwoord

Welke oplossing 5 dagen later en 1maand later een reactie.
Zie wens gepaste oplossing.

John

Alle klachten die gemeld zijn door w.j.minten