Klacht: Tot heden niemand gezien voor slimme meter

Vikash009 op 06 juni 2017 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgens een brief van jullie zou iemand langskomen om in maart kosteloos een slimme meter te plaatsen maar niet gezien.
Wil ik een afspraak maken via jullie site dan moet ik opeens betalen. Dat vind ik vreemd.

Groet,
Vikash

Gewenste Oplossing:

Afspraak maken en een slimme meter kosteloos plaatsen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Stedin in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stedin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stedin

Heeft op 06 juni 2017 om 09:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u wacht op de plaatsing van de slimme meters. Wij begrijpen dat u wilt weten wanneer deze geplaatst gaan worden.

Er staat inderdaad en opdracht klaar om de slimme meters kosteloos te plaatsen. Wij willen u aanraden contact op te nemen met onze klantenservice via 088 8963 963. Zij kunnen dan met u een afspraak maken op een dag en tijdstip dat het u uitkomt.

Wij hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u een fijne dag.

Met vriendelijke groet,

Nicole
Stedin

Alle klachten die gemeld zijn door