Klacht: klacht over hoe je behandeld wordt door Stedin

angie73 op 17 januari 2012 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

Ik probeer al een week een afspraak voor aansluiting en plaatsing van een dubbele meter (in mijn nieuwe huis) te maken.
1e x bellen moest ik eerst een leverancier hebben en dan kon ik terug bellen als ik en lever datum had.
2e x bellen, ik had ondertussen een leverancier en leverdatum, nee moest ik terug bellen op de lever dag.
3e x bellen, dag van de levering moesten ze ineens een koopcontract hebben en mijn legitimatiebewijs. Omdat er op het koopcontract geen juiste datum staat vroeg ik of ik de papieren van de notaris dan kon sturen (met mijn gegevens, leveradres en dag van oplevering). Dit was toen goed. Dit moest gefaxt worden, maar omdat ik niet in het bezit was van een fax mocht dit via de mail.
4e x bellen omdat de mail niet verzonden werd en ik steeds foutmeldingen terug kreeg. Antwoord maar het kan ook niet via de mail het moet via de fax. Dus ik maar bijna niemand heeft een fax. Antw dat is jouw probleem iedereen doet het met een fax.
Toen met veel moeite en fax gestuurd en gevraagd of ze zo snel mogelijk konden bellen
5e x weer gebeld omdat ik niks hoorde. De fax was aangekomen maar niet wat wat ze nodig hadden pfff Ze hadden toch echt het koopcontract nodig (waarom zeggen ze dan steeds iets anders?) Gelijk gevraagd waarom ze dan niet bellen als ze niet alle gegevens binnen krijgen. Antw die afdeling belt geen klanten ???????
6e x weer bellen omdat ik al bij 2 bedrijven was geweest om te faxen maar de fax ging er niet door. Uiteindelijk ging de fax erdoor en hoopte ik gelijk een afspraak te kunnen maken voor de aansluiting en levering. En toen werd er 40 min later maar gevraagd of ik een andere keer maar terug wou bellen??? Dus ik wat denk je ervan dat jullie mij nu eens terug gaan bellen. Wordt er gezegd dat kan maar dat kan 5 dagen duren.
Hoe kan dat nou???
6 tel verder van min 20 min wachttijd en nog steeds geen afspraak.
Ik baal heel erg dat je als klant afhankelijk bent van 1 bedrijf en je dus geen kant op kant, hierdoor kan het bedrijf dus een hele arrogante houding aannemen en erg irritant en klant onvriendelijk doen.
Belachelijk gewoon zoals er door dit bedrijf met klanten omgegaan wordt.

Dat ik morgen gebeld wordt voor een afspraak op kort termijn.

Bericht van Stedin

12 jaren geleden - Vervelend dat niet alles even fijn is verlopen. We hebben inmiddels telefonisch contact gehad en hopen hiermee samen tot een oplossing te zijn gekomen. Mocht u nog vragen hebben bel ons dan op 0900-1426.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Stedin in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stedin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stedin

Heeft op 28 februari 2012 om 15:23 geantwoord

Antwoorden

Alle klachten die gemeld zijn door