Klacht: Stalking

op 15 mei 2020 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Ik word steeds gebeld door Essent. Steeds weer bellen ze met een ander nummer en het is inmiddels echt stalking.

En ik snap niets van deze aanpak. Ik ben klant geweest bij Essent. Ik was erg tevreden met Essent. Ik ben overgestapt ivm een cashback actie bij een andere maatschappij, maar ik zou in de toekomst zeker weer terug gegaan zijn naar Essent.
Echter, door deze stalking zal ik dit nooit van mijn leven meer doen. Je komt er namelijk niet meer van af. Geen enkele andere energiemaatschappij houdt er zo’n agressieve benadering op na.
Op deze manier verliezen jullie (potentiële) klanten Essent!!!

Als ik niet meer gebeld word. En als Essent eens goed gaat nadenken waar ze mee bezig zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 18 mei 2020 om 12:52 geantwoord

Hoi Sanne,

Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als je zo vaak gebeld wordt en dat het niet wenselijk is. Ik heb dan ook het recht van verzet voor je verwerkt en dit betekend dat we geen contact meer met je opnemen. Het kan wel tot 2 weken duren tot dat de wijziging bekend is in alle systemen. Ik kan niet voorkomen dat je in de tussentijd gebeld wordt. Mijn excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Webcare