Klacht: Niet ontvangen van de gratis loten

Groot van Geelen op 23 mei 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na ontvangen van uw brief d.d. 11-04-2017 hebben ik mij aangemeld voor de bijzondere trekking en de financiële vergoeding.
Omdat ik mij daarna zorgen maakte over de nog niet ontvangen loten hebben ik 3 x telefonisch contact opgenomen met de Staatsloterij. De 1e keer na 18 min. in de wacht gestaan, werd er verteld dat ik na 14 dagen terug bellen. Bij de 2e keer 25-04-2017 na 2x 22 minuten in de wacht te staan, werd gemeld dat mijn gegevens daadwerkelijk waren verwerkt en waren goedgekeurd en ik zou binnenkort vier loten per email ontvangen. Vandaag 23 mei wederom gebeld over het uitblijven van de loten en werd er gezegd dat ik niet ben aangemeld en dat ik dus ook geen loten krijg. Tevens kreeg ik de mededeling “niets meer aan te doen”, “aanmeldingen gesloten dus pech” en klacht was nog wel mogelijk. U zal vast begrijpen dat ik als al jaren klant te zijn en nu na veel gebel en gedoe, zéér teleurgesteld ben. U schreef dat u hoopte op deze manier het geschonden vertrouwen weer te herstellen. De ervaring is tot op heden echte totaal anders. Hier ga ik dus ook niet mee akkoord en ik dien hierover dus een formele klacht in.

Gewenste Oplossing:

Ik vind dat het duidelijk is dat ik voldoende actie heb ondernomen om de niet ontvangen loten alsnog te krijgen en daardoor dan ook het recht heb op die vier gratis loten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door