Mijn Klacht:
Ik draag al jaren varifocus en nu voor het eerst een varifocus bril bij Specsavers gekocht.
Toen ik de bril kon afhalen had ik graveringen in de glazen zitten die volgens eigenaresse van Specsavers er in horen om de lees/kijk gedeelte te bepalen.
Helaas ben ik daar schijnbaar gevoelig voor want ik zie de graveringen zitten.
Ik ben terug gegaan en een medewerker vertelde mij dat als ik andere glazen zou krijgen, precies hetzelfde probleem zou hebben.
Er is een afspraak bij de eigenaresse gemaakt die de bril ging buigen en verstellen zodat hij gelijk was aan mijn oude bril (wat naar mijn inziens niet kan omdat dit een compleet ander montuur is ) zodat het hopelijk was opgelost.
Ook vertelde zij mij hierbij dat ze meerdere klanten had die hier last van hadden.
Zij verzocht mij om 14 dagen de bril op te houden want dan zou ik er geen last meer van hebben.
Ook dit heb ik geprobeerd helaas zonder resultaat.
Ik ben weer terug gegaan en men zouden er nieuwe glazen in zetten.
Volgens een medewerker aldaar is de bril al die tijd in de winkel geweest en alleen de glazen besteld, maar volgens de eigenaresse is de hele bril vervangen.
Ook maakte de eigenaresse vreemd genoeg meerdere keren het voorbeeld met een glasbril waar je bolletjes hebt waar je ook aan zou moeten wennen.
Ik heb geen glasbril dus die opmerking heeft niets met mijn klacht te maken.
Afgelopen donderdag heb ik de bril weer opgehaald met nieuwe glazen erin maar het probleem is gewoon hetzelfde.
Ik heb het bedrijf meteen weer in kennis gesteld en er werd een afspraak voor vanmiddag 16:00uur gemaakt.
Ik ben er heen geweest om te horen te krijgen dat ik dan maar een enkelvoudige bril zou moeten nemen want dan zijn er geen graveringen.
Dit is absoluut geen optie en al zeker geen service.
Iemand die al jaren varifocus draagt kan je niet gaan vertellen dat ze dan maar over moet stappen op een gewone bril en aparte leesbril.
Dit heb ik ook kenbaar gemaakt en gezegd dat ik dan mijn geld terug wil, maar de eigenaresse staat er nog steeds lachend bij en vertelde bij dat Specsavers geen geld terug geeft.
Wat een verschrikkelijke slechte service van dit bedrijf.
Gewenste Oplossing:
Bril retour nemen en geld terug!
Dit is volgens de wet in Nederland dat je na meerdere pogingen recht hebt op geld terug.
