Klacht: Problemen met gehoorapperaat

martengroen op 21 mei 2024 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Geachte Heren/Dames,

Ik heb gehoor problemen zonder gehoorapp. hoor ik niks ik ben daar dus van af hangelijk.

Dus kom in de winkel in hardenberg en vertel het probleem .Wij hebben geen beschikbare audicien beschikbaar. Dat kan natuurlijk maar dat ik pas een afspraak donderdag 30 mei een afspraak heb en er verder nikst regeld wordt bv een tijdelijk een gehoorapp. beschikbaar te stellen wat ik gevraagd heb. een heb mijn eigen hoorstukjes die kan gebruiken en mag hopen dat probleem opgelost is. Dus ben overgeleverd aan goden. ook het kijken in mijn oor met speciale apperatuur werd niet gedaan.
Mijn vrouw moet nu overal heen bellen met een pijnlijk verzoek of ze willen helpen. Gelukkig specsaver in hoogeveen die wil kijken wat ze voor mij kan doen. Maar specsavers in hardenberg brillen zij ze goed maar auticien kunnen ze beter van de muur afhalen.

Op naarspecvers in hoogeveen
Kijk of ik daar een tijdelijk hoorstoestel kan krijgen

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht martengroen

3 weken geleden - Niet opgelost hoorapp opgestuurd afwachten. Waarom hebben jullie geen reserve gehoorapp in de winkels.? Heelveel stres en gedoe was voorkomen geweest. Bedankt voor de services!

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Specsavers

Heeft op 22 mei 2024 om 09:31 geantwoord

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw reactie. Vervelend te horen dat uw toestel opgestuurd is ter reparatie en dat u nu zonder toestel zit. Graag vragen wij voor u na of de winkel een leentoestel voor u heeft. Kunt u ons via de mail uw geboortdatum sturen? dan kijken wij wat wij nog voor u kunnen doen. Het mailadres is [email protected]
Specsavers

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door martengroen