Mijn Klacht:
28 november 2022 een klacht ingediend bij SpecSavers maar tot op heden geen reactie.
Ik heb gezondheidsklachten gekregen door een onjuiste meting en/of een verkeerd geplaats glas aan de rechterzijde. De afwijking van de glazen ten opzicht van de meting is inmiddels door een afhankelijke opticien geconstateerd. De meting wijkt significant af van de meting van juli 2021.
Meting van SpecSavers
R-0.25
L 0.50
Meting van 2 onafhankelijke opticien
R 0,25
L 0.50
In totaal 3x lang geweest en 1x gemaild.
Gewenste Oplossing:
Product voldoet niet aan voorwaarden dus geld retour.
Vertrouwen in SpecSavers en voornamelijk het personeel is zoek. Inmiddels bij andere partij nieuwe bril aangeschaft met juiste glazen. Echt tevreden mee !
Er werkt ongekwalificeerd personeel die geen enkele toelichting kan geven op het bovenstaande probleem. Je krijgt 3 verschillende versies te horen.
Productiefabriek maar geen kwaliteit.