Klacht: Kan niet meer inloggen

Sander Wick op 24 november 2021 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Sinds 19-08-2005 heb ik via Specsavers Breda contactlenzen. Je kunt op een eigen account via de website inloggen en je eigen abonnement c.q. bestellingen beheren. Tot een aantal weken geleden werkte dit goed. Voor het inloggen gebruik ik een wachtwoordmanager die perfect de meest ingewikkelde wachtwoorden onthoudt en zelf invult bij het inloggen.
Op 16 oktober jl. ging ik weer op controle en werd besloten dat de sterkte moest worden aangepast. Toen ik thuis probeerde in te loggen met gebruik van de wachtwoordmanager kreeg ik de melding dat het wachtwoord niet klopte en er zat niets anders op dan een nieuw wachtwoord aan te vragen. Je krijgt dan een link die verwijst naar een venster waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Echter keer op keer krijg ik dan de melding Your details could not be saved en kom ik niet verder.
Ik heb hier uitputtend contact over gehad met de klantenservice: telefonisch, via de chat, via het contactformulier (e-mail); met als enige resultaat dat men mij alsmaar nieuwe links bleef sturen om een nieuw wachtwoord aan te maken etc.etc.
Op 3 november heb ik in de winkel hulp gevraagd. Daar heeft een medewerkster gebeld met de klantenservice in mijn bijzijn. De man van de klantenservice verbaasde zich over de foutmelding, die had hij nog nooit gezien. Hij zou het probleem doorzetten naar de ICT-afdeling en ik zou teruggebeld worden als er een oplossing was.
Op 9 november had ik nog niets gehoord en heb ik weer aan de klantenservice gemaild met de vraag of er sprake kon zijn van een dubbel klantnummer. Daarbij gaf ik aan: Zoniet dan is mijn andere suggestie om mijn account te vernietigen zodat ik een nieuw kan aanmaken. Hierop kreeg ik de reactie dat er maar één klantnummer van mij is, werd mij voor de zoveelste keer een nieuwe link gestuurd voor een wachtwoordreset en eindigde men met: Mocht het onverhoopt nog steeds niet lukken, neemt u dan nogmaals contact met ons op.

Dat laatste heb ik op 11 november via de mail gedaan waarbij de toon niet zo vriendelijk meer was. Ik heb mijn mail beëindigd met: Ik verwacht binnen vijf werkdagen een oplossing en anders beëindig ik mijn abonnement bij Specsavers. Tot op heden (24-11) heb ik niets meer van de klantenservice van Specsavers vernomen.

Ik wil weer kunnen inloggen op mijn account zodat ik mijn abonnement kan beheren.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Specsavers

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Specsavers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sander Wick