Mijn Klacht:
Klacht over Specsavers Raadhuisstraat Enschede (Centrum) Telefonisch informatie gevraagd over sterkte van mijn bril. Deze informatie is nodig voor een keuring. De betreffende medewerkster kon wel zien dat ik 2 brillen gekocht had maar mocht geen informatie geven. Ik moest maar naar de winkel komen. Ik ben 74 jaar en had op het tijdstip gezondheidsklachten. Helaas weigerde deze dame en verbinding werd verbroken. Als dit onder service van Specsavers valt dan bedankt ik voor de wijze van informatie beleid.
Gewenste Oplossing:
Ik verwacht dat de gevraagde informatie op een klantvriendelijke wijze aan mij wordt verstrekt. Er komt geen enkele persoonlijke info vrij die mij of Specsavers zou kunnen schaden. Alleen de sterkte van mijn bril zonder toestanden doorgeven. Toen ik de brillen kocht werd alle informatie aan de verkoopbalie bij de kassa besproken. Dat is meer publiek dan een telefooncontact.