Klacht: Garantie

[email protected] op 24 februari 2024 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Mijne Heren,
Hierbij een klacht over garantie op een bril gekocht bij Specsavers Hengelo.
Mijn vrouw heeft een nieuwe bril gekocht op 29-09-2023 nu blijkt dat er aan de onderzijde van beide
glazen aan de binnenzijde kras vorming zit.
Met deze klacht is mijn vrouw naar Specsavers Hengelo gegaan daar werd haar meegedeeld dat de ontspiegeling is losgelaten doordat de bril haar wangen raakt en dat ze een nieuwe bril moest nemen,er werd weliswaar gezegd dat dit met een aangepast aankoop bedrag van €162,45 ging.
Bij het nalezen van de garantiebepalingen later thuis blijkt dat er garantie op zowel het montuur,glazen en coatings van kracht is .Heb later gebeld met Specsavers Hengelo maar de man Albert Alp was niet te vermurwen.
Daarna een mail met de klacht verstuurd naar Specsavers .
Moest in de mail wel de leverende winkel melden,werd 3dagen later gebeld door Albert Alp gebeld en kreeg ik weer geen gehoor omtrent garantie.
E.e.a.heeft plaats gevonden op 20-02-2024
In afwachting van Uw afhandeling met vr.gr.
Pim Wilschut
Tel no.074-2437333 mob.0654362743
[email protected]

Me t een volledige vergoeding van een nieuwe bril.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

3 maanden geleden - Hoe lang duurt een afhandeling bij Specdavers gemiddeld?

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

2 maanden geleden - Is de klacht wel doorgestuurd naar Specsavers is al een maand geleden? Groet Pim Wilschut

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 maand geleden - Graag een klacht over klacht.nl waarom hoor ik niets van jullie het is geen haar beter dan Specsavers. Groet Pim

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]