Klacht: doffe vlekken verticaal over het midden van de glazen

ijpma op 30 januari 2013 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21 April 2011 een bril gekocht bij specsavers Stadskanaal
Sinds oktober doffe vlekken verticaal over de glazen.
Ben vandaag bij de winkel geweest.
Geen garantie meer werd mij gezegd verder werd er niet gekeken of de schade kwam door mijn eigen schuld of een fout in de glazen.
Volgens derden zou de ontspiegeling los laten
Slechte zaak
Er werd mij geen vergoeding of oplossing aangeboden

Gewenste Oplossing:

50% korting op nieuwe glazen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 31 januari 2013 om 16:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Vervelend dat er vlekken op uw bril zijn ontstaan. Wij hebben uw klacht besproken met de winkelsdirecteur de heer Jan Smit en hij vindt het ook zeer spijtig te horendat er in de winkel niet naar gekeken is, onze excuses voor het ongemak.

De heer Smit wilt u 50% korting geven op nieuwe glazen en hij vraagt of u contact wilt opnemen met hem via het telefoonnummer 0599-658047.

Wij hopen u hiermede voldoende van dienst te zijn. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij het graag via onze klantenservice, ons emailadres is [email protected].

Met vriendelijke groet,

Sabrina Groen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Specsavers beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - De klacht is naar volle tevredenheid opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door