Klacht: 5 weken wachten voor een afspraak.

jjakuijpers op 04 juli 2023 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Mijn gehoorapparaat is al verschillende keren kapot geweest. Uiteindelijk werd het opgestuurd. Ik kreeg een leenstelsel wat niet goed werkte. Na 3 weken was het gemaakt en vervolgens moet ik 5 weken wachten voor een afspraak om het te mogen ophalen en instellen. Ze snappen daar niet hoe lastig het is als je slecht hoort. Voor brillen verkoop staan er 4 of 5 verkopers en voor de gehoorapparaten is er met moeite 1 persoon. En als die vakantie heeft zoals nu in de zomer is er dus 3 weken niemand en schuiven alle afspraken op zodat je 5 weken moet wachten! Heel slecht. Ze hebben een zorgplicht van 5 jaar via de verzekering maar ze verkopen heel snel en dan houd het op! Als 3 jaar heel ontevreden!!

Geen lange wachttijden voor een afspraak.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Specsavers

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Kuijpers, Wat vervelend dat u niet tevreden bent over uw hoortoestel en de service. Natuurlijk willen wij dat uw hoortoestel goed afgesteld wordt en daarom zijn uw bezoeken aan de audicien alleen op afspraak. Zoals overal is een tekort aan personeel, zowel in de winkels als bij de leverancier en reparateur. Daarom duurt het langer dan gewenst voor u een afspraak heeft. Graag vernemen wij van u bij welke winkel u klant bent, dan kunnen wij uw klacht doorzetten naar de betreffende audicien. Met vriendelijke groet, Specsavers

Reactie van de melder van de klacht jjakuijpers

9 maanden geleden - Ik ben klant in winkel Uden. ik snap het personeels tekort, maar als je 2 maanden zonder hoortoestel zit….dat kan ook niet! Waarom kun je met een defecte bril wel snel terecht in de winkel. Staan wel 5 verkoopsters om te helpen! Waarom kan ik wel meteen een afspraak maken voor een nieuw gehoorapparaat. Kost 4.000 euro, wordt je snel geholpen, totdat het kapot gaat! Dan zit je 2 maanden zonder. Ik wil hiermee dus ook andere mensen waarschuwen om niet bij jullie te kopen! Waardeloze service, en dat is al de zoveelste keer in 3 jaar. Van de verzekering krijg je maar een keer in de 5 jaar een vergoeding dus ik moet nog 2 jaar wachten voordat ik een nieuw gehoorapparaat kan kopen. Helaas ben ik dus nog 2 jaar genoodzaakt om naar jullie terug te gaan voor reparatie. Speckseavers heeft 5 jaar de zorgplicht en garantie, daar worden ze voor betaald door de ziektekostenverzekering. Dat gebeurd dus niet en ik heb mijn verzekering hier ook over ingelicht.

Alle klachten die gemeld zijn door jjakuijpers