Klacht: Foutmelding E62.10 op mijn Sony camera DSC HX 300

op 03 november 2017 over Sony in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb verschillende malen getracht om een oplossing voor dit probleem te krijgen en ik kan kort zijn, volgens de dealer doet Sony niets. Reacties waren,buiten de garantieperiode van 2 jaar , klopt: 1 maand. Volgens de dealer kan de camera er ineens mee stoppen. Klachten dien ik volgens mij via de dealer in te dienen.3 keer geprobeerd.
Het probleem met de camera is het volgende:Op het moment dat je de camera activeert krijg je een code melding E62.10, gebeurt verder niets maar na een paar maanden heb ik de indruk dat het langer duurt om een volgende foto te maken.Verder is het zo dat mij te verstaan werd gegeven dat een reparatie duurder is dat de aanschaf van een nieuw toestel. Ben vervolgens eens op internet gaan kijken en het werd mij duidelijk dat ik niet de enige ben. Sprake van een constructiefout en veel reacties dat Sony niets doet.
Moge duidelijk zijn dat ik geen Sony camera meer koop

Gewenste Oplossing:

Als Sony reageert met de mededeling dat mijn camera wordt gemaakt.
Of indien het werkelijk waar is dat repareren duurder is dan de aanschaf van een nieuwe camera mag men mij ook een nieuwe camera toesturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hachpee