Na 2 maanden ontstond er een ruis in de linkerhelft van mijn nieuw aangeschafte koptelefoon van Sony. Via de Sony site klacht ingediend. Geen ENKELE reactie. Nog erger dat het een bekende klacht is. Sony doet hier helemaal niets aan.... Lees meer

Op 3 december heb ik via de store cod punten gekocht. Die zijn niet in mijn cod pagina erbij gekomen. Nu de battlepass periode voorbij is heb ik niks aan de punten die er niet bij zijn gekomen. Ik ben... Lees meer

Eerst via de support site van sony geprobeerd mijn probleem op te lossen. Verwezen om te bellen naar de klanten service. Na 1 uur in de wacht word ik gewoon weg gedrukt. Nog een keer geprobeerd weer het zelfde. Lees meer

zie website https://game-shock.nl/product-categorie/playstation-5/playstation-5-console-ps5/ ik heb vorig jaar 2019 september 4x Playstation 5 pre order geplaatst en nu willen ze mij geen uitlevering geven en zetten zij zo n schandalige prijs op de website dat is toch niet de bedoeling of wel... Lees meer

17 nov jl hebben wij in de MM een Sony 4K OLED KD65A85 gekocht. Daar was verteld dat deze Sony de software had om ondertiteling groter te maken. Met mij oogziekte en zicht van-40% zou dit ideaal zijn en... Lees meer

Geen nieuw wachtwoord aanvragen Lees meer

al 5 x gestuurd Lees meer

heel een bericht geschreven vragen ze me om de wachtwoord fucking bedrijf kom niet verder ik moet een nieuw wachtwoord maken en dat lukt niet al een week mee bezig Lees meer

goededag ik heb 13 november 2020 bij de mediamarkt in son en breugel een sony HT_ZF9 DOLBY ATMOS GEKOCHT TERWAARDE VAN 579.00 IK ZOU 100 EURO CASHBACK TERUG KRIJGEN IK WIL EEN ACCOUT AANMAKEN OMDAT IK DIE NIET HAD... Lees meer

Op 15 oktober 2017 kopen wij een Sony TV bij Mediamarkt in Tilburg. Betreft Artikelnummer 1498748, Sony 55XE9005 A-MSH. Serienummer SO16028866M. Op 2 Oktober 2020 ging de TV kapot en hadden we geen beeld meer, maar wel geluid. We hebben vervolgens... Lees meer
