Ik heb een aanvraag ingediend bij de SNS nabestaandendesk. In de bevestigingsmail werd aangegeven dat de verwerkingstijd 'enkele weken' zou zijn. Na enkele weken heb ik contact gezocht met de SNS nabestaandendesk om te vragen wat de status was. Daar... Lees meer
Online heb ik een aankoop gedaan bij Four Amsterdam. Via internet heb ik de betaling gedaan via mijn Rabobank rekening. De betaling lukte niet. Ik dacht dat de app geüpdatet moest worden en dus betaalde ik via mijn sns rekening.... Lees meer
Ik ben 67 en moet mijn SNS gouden handdruk tot uitkering laten komen. Dit bleek een grote ergernis. Ik zie op klacht.nl dat iemand in 2015, 10 jaar geleden dus tegen dezelfde arrogante starheid van SNS aanliep. Een betuttelende wettelijk... Lees meer
Ik kan niet bij mijn Geld elke x als ik wat wil betalen of overmaken krijg ik foutcode Fk0010 dat me saldo ontoereikend is terwijl er wel geld op de rekening staat is hier een oplossing voor ? Lees meer
Zonder opgaaf van reden een van mijn rekeningen geblokkeerd.
Mijn zoon stort vaak geld op deze rekening om mij geld te laten pinnen. Hij heeft moeite om dit zelf te doen. Nu kan ik zijn geld niet pinnen. Bij overboeken geeft... Lees meer
Wat een onfatsoenlijke bank. Rekening is geblokkeerd. Niemand die vertelt waarom. Niemand die een mail stuurt of belt. Je moet er maar achter komen als je probeert af te rekenen. Zelfs na telefonisch contact weet je nog niet wat er... Lees meer
Mijn dochter heeft een essence kalender gekocht via de website www.sieraden-onderdelen-verkoopx.nl
Eenmaal aangekocht moest er via instagram betaald worden met een tikkie van 18,50
Nadat er betaald was was het contact heel minimaal en werd er gezegd dat de kalender verstuurd zou... Lees meer
Ik doe graag online gamblen en dan gaat er wat op en neer, gisteren €3050 gewonnen staat er een deel geboekt is alles ineens geblokkeerd!
Kan helemaal niets en er staat ruim €4000 op, en dan is dit niet de eerste... Lees meer
Sinds afgelopen vrijdag is mijn rekening geblokkeerd heb alles gedaan wat mij gevraagd is nog geen persoonlijke contact met mij opgenomen telefonisch alles via mail heb ook n mail gestuurd of ik in ieder geval wat boodschappengeld van m’n... Lees meer
Ik ben in de Verenigde Staten op dit moment. Ik heb genoeg geld in mijn spaarrekening zowel als in mijn normale rekening. Ik kan hoewel niet mijn pas gebruiken, betalen als ook geen geld overboeken aan andere betaalpassen. Lees meer