Klacht: Online Oplichting

[email protected] op 09 april 2025 over SNS Bank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Online heb ik een aankoop gedaan bij Four Amsterdam. Via internet heb ik de betaling gedaan via mijn Rabobank rekening. De betaling lukte niet. Ik dacht dat de app geüpdatet moest worden en dus betaalde ik via mijn sns rekening. Gelukt! Toen bleek later dat het om oplichterij ging. Achteraf was dit dus op 25 maart 25 al bekend bij het landelijk meldpunt internet oplichting, maar ondanks dat was het toch mogelijk voor mij als klant van de sns bank om deze betaling te doen! Terwijl de Rabobank het dus wel heeft herkend als oplichting! Ik vind toch wel dat de SNS hierin zeer nalatig is geweest is. Zeker omdat het al ruime tijd bekend was!

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling van verloren gelden. Wegens nalatigheid van de sns bank.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SNS Bank

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SNS Bank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]