Heb voldoende geld op rekening en ook pinlimiet is voldoende hoog.
Alle automaten verdwijnen hier en daar in een winkel kun je pinnen als winkel open is.
Moet 3000 hebben maar gisteren beweerde geldautomaat dat mijn bank boven 750 had geblokkeerd terwijl... Lees meer
Hallo Afdeling CFD,
Het is toch niet teveel gevraagd om mijn bankpas en rekening te deblokeren, ik heb zoals afgesproken met de SNS medewerker nu tot twee maal toe de faktuur gestuurd en u kunt daarin ook zien dat het hierbij... Lees meer
Zablokowano mi konto z niewiadomych przyczyn Lees meer
In de app een overboeking gedaan en daarbij de volgende procedure gevolgd: bankrekening uit overzicht geselecteeerd op overboeking geklikt , bedrag ingevuld en verzonden. Achteraf bleek dat ik na overboeking nogmaals het rek. no had moeten selecteren. Nu is... Lees meer
Mijn bank heeft mijn rekening per direct geblokkeerd omdat er bedragen waren overgemaakt door 1 persoon met meerdere bank nr’s die destijds bij mij wat kleding gekocht heeft die ik van een partijtje over had Lees meer
Mijn partner heeft jaren geleden onder dwang dmv een volmacht zijn woning met een restschuld verkocht. Er was destijds een achterstand van circa € 3.000,- en er is een voorstel gedaan om deze binnen 12 maanden af te lossen. SNS... Lees meer
De laatste tijd zijn er steeds wijzigingen op de SNS website en dat is al irritant omdat je je als klant steeds moet aanpassen maar nu komt er ook een 'nieuwe indeling' van het betaaloverzicht in 'Mijn SNS' en dat... Lees meer
al jaren bij deze maatschappij een z.g allrisk inboedel verzekering
eergisteren liep mijn hond tegen mijn laptop aan die op de leuning van de bank stond.
waardoor mijn beeld scherm stuk is , dus dacht geen probleem ben allrisk verzekerd.
nu word ik... Lees meer
Ik ben onterecht beschuldigd van een misdrijf die ik niet heb gepleegd. Ik werd verdacht van fraude en ben hier uiteraard onschuldig voor verklaard en vrijgesproken. Echter willen ze mijn rekening niet deblokkeren. Ik ben al een aantal keer aan... Lees meer
Geachte Heer / Mevrouw,
Ik heb gemerkt dat mijn bankrekening sinds 21.09.2020 Geblokkeerd is. Ik kan mijn geld niet via bankieren overmaken. Ik heb telefonisch contact opgenomen met de bank. Een medewerker heeft aangegeven dat de rekening geblokkeerd is wegens onderzoek... Lees meer