Klacht: 10 jaar klagen helpt niet

LZA op 25 maart 2025 over SNS Bank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben 67 en moet mijn SNS gouden handdruk tot uitkering laten komen. Dit bleek een grote ergernis. Ik zie op klacht.nl dat iemand in 2015, 10 jaar geleden dus tegen dezelfde arrogante starheid van SNS aanliep. Een betuttelende wettelijk verplichte toets met vragen die deels niet van toepassing zijn. Op papier. In 2025 kan het alleen op papier! Je krijgt alleen met medewerkers te maken die blindelings regeltjes volgen. De bekende befehl is befehl situatie. Het bestuur in NL is niet perefect (eufemisme) en veel wetten zijn dat ook niet. De burger heeft niks in te brengen. Maar ergernis stapelt zich op. Bij SNS kun je alleen maandelijks laten uitkeren. Bij andere banken ook per half jaar of per jaar. Waarom SNS? Te veel moeite om dit een beetje klantvriendelijker te laten verlopen?

Gewenste Oplossing:

Digitale of telefonische mogelijkheid om een gouden handruk tot uitkering te laten komen en keuze in de wijze waarop. Stop met die betuttelende toets en die arrogante houding.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SNS Bank

Reactie van de melder van de klacht LZA

1 maand geleden - Klagen blijft steken bij baliepersoneel / telefonisten. Tijdverspilling. De bank wil helemaal niet klantvriendelijker worden als dat moeite of geld kost. Zoals zo veel bedrijven en instellingen die nu al decennia in de watten worden gelegd door de politiek. Ten koste van de mensen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SNS Bank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LZA