Klacht: Bestelling mislopen en nog steeds mijn geld niet terug

Yasminanaessens op 06 februari 2021 over SNIPES.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste , ik plaatste 13januari een bestelling bij snipes rond een bedrag van 46€ , ik heb al een paar mails gestuurd maar kreeg geen antwoord . Ook heb ik al 2x gebeld waarin jullie vertelden dat jullie contakt gingen opnemen met de financiéle dienst voor een terugstorting van mijn geld maar ik heb het nog steeds niet terug op mijn rekening !!
Graag zou ik hiervoor zo snel mogelijk een oplossing hebben

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet tevreden en bestel nooit meer iets bij jullie..GRAAG HAD IK MIJN GELD TEGEN VOLGENDE WEEK TERUG GEKREGEN!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SNIPES.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SNIPES.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yasminanaessens