Klacht: Sms openstaande factuur

Mbax85 op 24 december 2019 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg een sms met een andere naam dan de mijne, dat er een openstaande factuur is. Ik heb echter helemaal niets besteld

Gewenste Oplossing:

Als ik weet waar dit vandaan komt en of iemand mijn gegevens gebruikt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 31 december 2019 om 12:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mbax85,

Bedankt voor je bericht.

Wij nemen het natuurlijk zeer serieus als er sprake lijkt te zijn van identiteitsfraude. In zo'n geval is het aan te raden contact op te nemen met onze veiligheidsafdeling. Onze collega's daar kunnen je helpen dit op te lossen.

Om ze te bereiken kan je bellen naar onze klantenservice via 0208082852.

Met vriendelijke groet,

Michel

Alle klachten die gemeld zijn door Mbax85