Klacht: Slechtste treinrit

op 23 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op zondag 19 juni ging ik met de trein van 10 uur van Roosendaal naar den haag. Ook nam ik voor het eerst een fiets mee. Het zou goed moeten lopen tot dat ze ineens stopten bij Rotterdam en vertelde dat er “vertraging” was. De deuren konden ook niet open dus we zaten ook nog eens opgesloten. Na 20 minuten wachten waren veel passagiers het al zat en gingen naar de Ns medewerkers en blijkbaar zat heel de trein te wachten op een man die zijn kinderen achterlaat?! Ik had het niet goed begrepen maar het was dus ook volgens velen nergens voor nodig. Ondertussen werd het bijna drie kwartier later en toen riepen ze om dat we een andere trein kon pakken. Dus ik met mijn fiets moest met de lift naar de andere kant en de lift naar beneden was stuk.. nou toen moest ik van een hoge trap af met mijn fiets binnen 5 minuten voor dat ik de laatste trein mis en op station vast zit. Uiteindelijk kwam ik pas rond half 1 op station in den haag. Ik was dus 2,5 uur onderweg terwijl het maar normaal ongeveer 1 uur is…

Ik zou het wel fijn vinden als ze toen excuses bieden maar nu heb ik daar al niks aan. het fijn zijn als ik nu nog iets van een vergoeding terug zou krijgen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 05 juli 2016 om 14:24 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Geeeen naaaaam