Klacht: slechte verbinding ziggo webmail en televisie

op 03 september 2015 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al wekenlang krijg ik heel slecht verbinding met Ziggo webmail. Moet dagelijks meerdere malen inloggen om verbinding te krijgen. Vaak lukt het helemaal niet en wacht ik weer een paar uur om het nogmaals te proberen. Ook hebben we vaak slecht beeld op de TV. Hebben Ziggo hier al telefonisch van op de hoogte gesteld. Helaas worden we door de telefoniste niet serieus genomen. Dit tot grote ergernis. Denk dat het tijd wordt (jaren bij Ziggo geweest) om toch te gaan kijken naar iets anders.

Gewenste Oplossing:

Zou mooi zijn als we gewoon kunnen inloggen. We betalen iedere maand aan Ziggo voor goed werkend materiaal. Helaas is dit al weken niet meer zo.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hendriks Bruijnzeels