Klacht: Slechte service en heeeel veel fouten

op 27 mei 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Ik heb meerdere klachten. Mijn broer werkt voor DMG en had aangevraagd of wij als we een keuken kochten Personeelskorting konden krijgen met zijn pas. Dit was allemaal mogelijk en alleen niemand wist hoe het was. Nou prima ze zouden het gaan navragen. Wij afwachten elke keer nabellen en mailen of er al meer bekend was. Maar de vraag werd elke keer maar ontweken. Nu geeft iemand aan ja u bent nu te laat voor de korting, terwijl ons al 20 keer is toegezegd dat wij deze zouden krijgen dat ze alleeen niet wisten hoe het werkte en dat gingen uitzoeken. Aangezien ons is toegezegd dat we het kregen en niet 1 x maar echt heel vaak vind ik het zeker niet netjes dat er nu word gezegd het is te laat terwijl wij het vanaf begin af aan al hebben aangegeven en het is toegezegd. Vervolgens word er ingemeten en heeft diegene blijkt nu alles verkeerd ingemeten. We snappen niet hoe hij aan die afmetingen komt maar het klopt van geen kant. Door die foute maten heeft hij het kookeiland van 2,40m veranderd in 2,20m omdat het niet zou passen. Nou werden we van de week gebeld omdat de andere maten van de keuken kasten tegen de muur ook niet klopte die aan ons waren doorgegeven. Dit in verband met de koof. Wij hebben koven laten plaatsen door een aannemer. En nu moesten wij alles weer slopen en opnieuw laten neerzetten. Naar aanleiding van dit hebben we alles goed nagemeten en blijkt dus dat het gedeelte van het kookeiland ook gewoon groot zat is, de inmeter heeft ongeveer 3 meter gemeten terwijl het 3,43m is, het kookeiland heeft hij dus voor niks verkleint en wil die echt graag 2,40m hebben anders klopt de verhouding in huis niet. Ik heb hier al zo vaak over gebeld en word elke keer aangegeven dat ik word teruggebeld maar tevergeefs. Ik ben van een hele tevreden klant naar een zeer teleurgestelde klant veranderd die het totaal niet meer leuk vind dat de keuken bij de keuken concurrent alexandrium is aangeschaft. Ik word behandeld als vuil en genegeerd. Ik wil graag dat dit netjes word opgelost en gewoon wat besproken en afgesproken is ook gebeurd. Dus het kookeiland van 2,40m en de Personeelskorting.

Dat alle afspraken netjes worden nagekomen, het kookeiland dus alsnog 2,40m en de Personeelskorting wat al heel vaak is beloofd door meerdere werknemers en de commerciële eindverantwoordelijke van de vestiging.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

4 weken geleden - Beste mevrouw Groepche / Rasljanin, Ik kan me indenken dat u niet tevreden bent, dat horen wij niet graag natuurlijk. Ik ga uw bericht graag doorgeven aan de desbetreffende personen en hen verzoeken contact met u op te nemen om dit met u te bespreken. Ik kan helaas op uw postcode huisnummer geen ordernummer achterhalen. Zou u deze aub door willen geven via webcare@keukenconcurrent.nl Met vriendelijke groet, Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

Bericht van KeukenConcurrent

6 dagen geleden - Beste mevrouw Groepche / Rasljanin, Volgens onze gegevens hebben we nog geen mail van u mogen ontvangen. Graag zijn we u van dienst en ontvangen we deze alsnog om u verder te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Elenagrupceva