Klacht: Slechte service en afscheping op externe verkoper.

op 04 juni 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

1,5 week geleden hebben wij een product gekocht bij bol com ter waarde van 850 euro. Leverings datum 2 juni. Wat wij al gek vonden was dat er geen track and tracé kwam. Op 2 juni werd het niet geleverd. 3 juni s middags contact op genomen met de klantenservice. We zouden gelijk van de leverancier de track and tracé krijgen en hij zou die dag nog geleverd worden voor 10 uur. Half 7 nog geen t en t code. Weer gebeld. De leverancier niet te berijken maar om 8 uur op 3 juni zou er gelijk contact opgenomen worden. Ik had al meermaals aangegeven dat t een kado voor een bruiloft was op 3 juni en ik hem echt s ochtends nodig had. Half 10 zelf gebeld. Uur in de wacht. Met de mededeling dat de leverancier op vakantie was en we t maar uit moeten zoeken met hem. Ze konden niks doen. Ook geen andere leverancier. Na aandringen kreeg ik 10 euro aangeboden. Zodat ik iets kon geven op het huwelijk. Er was geen leidinggevende die me te woord kon staan.

Een goede compensatie voor het bruidspaar. Wat ik kan overhandigen op de bruiloft. En dan niet t lullige 10 euro code. Ik heb iets aangeschaft van 850 euro. Een excuus en compensatie voor mijn tijd. Inmiddels 4 uur aan de telefoon gehangen en nog geen kado, geen idee wanneer, en geen compensatie. En compleet ingepakt bij levering inclusief slingers, ballonnen en glitters. Aangezien ik daar geen tijd meer voor heb.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saskia8486