Klacht: Slechte service

Gerdina59 op 16 oktober 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik kreeg een nieuw modem, waarbij ook e aansluiting vernieuwd moest worden. De oude aansluiting was veel groter, waardoor een gat in de muur zit. De nieuwe aansluiting had daar mooi overheen geplaatst kunnen worden echter is die aan de plint vastgeschroefd en zit ik met een groot gat ter grootte van een tennisbal. Nadat ik daarover contact heb gehad met ziggo werd mij een andere monteur toegezegd om het probleem te verhelpen, waarbij de dame van de klantenservice mij volkomen gelijk gaf dat dit zo niet kon. Dee nieuwe monteur zei al bij het aanbellen dat ik voor deze service moest betalen. Dit heb ik niet geaccepteerd en de man is weggegaan zomer binnen te zijn geweest. Hij was de straat nog niet uit of ik kreeg per mail de rekening al van €40!! Voor wat? Ik heb daarop weer de klantenservice gebeld dat ik het daar niet mee eens was. Ik moet het gewoon betalen en het probleem wordt niet verholpen, want vlgs de dhr aan de telefoon kon het niet worden opgelost! Hij was niet eens binnen!.

Ik zal tevreden zijn als het gat achter de aansluiting is verdwenen zoals het hoort. Ook ben ik niet van plan de €40 te betalen

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerdina59