Klacht: Slechte service

op 18 maart 2020 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

‘Even een TV aanschaffen’ bij de Media Markt in Duiven. Deze TV zou de volgende dag gratis thuis bezorgd worden incl. bijbehorende wandbeugel, maar nee hoor. 3 dagen later de wandbeugel ontvangen, geen TV te bekennen. Na 4 telefoontjes naar de klantenservice uiteindelijk de TV mogen ontvangen (een week na bestelling). De bijbehorende schroeven van de wandbeugel pasten niet in de TV terwijl aangegeven werd in de winkel dat dit bij elkaar hoorde. Afijn, passende schroeven gehaald in de bouwmarkt en klaar is kees.
Vervolgens: in de winkel heb ik duidelijk aangegeven dat ik een VGA aansluiting op mijn laptop heb zitten, waar het scherm mee verbonden moest worden. Geen mogelijkheid tot HDMI. Geen probleem bij Media Markt! In de auto kwam ik er achter dat dit met de reeds bestelde TV helemaal niet ging lukken. Weer naar binnen gelopen, en inderdaad, hier had ik een converter bij nodig. Weer een nieuwe aanschaf, maar prima, ook deze meegenomen. Eenmaal aan het aansluiten, blijkt deze converter helemaal geen signaal uit te zenden en dus onjuist te zijn. In de winkel heb ik aangegeven mijn twijfels te hebben bij de geadviseerde converter, na het lezen van de verpakking. Media Markt: nee hoor mevrouw, wie beschikt hier nu over de kennis, u of wij?
De converter is reeds uit de verpakking maar ga ik zeer zeker terug brengen en ik verwacht hier geld voor terug te krijgen. Ook de elders bestelde extra kabels kan ik dus weggooien. Lang verhaal kort, een hoop ellende, veel extra ritjes naar diverse winkels en tientallen euro’s weggegooid door alles wat aangeschaft is en dus meteen de prullebak in kan, waarbij ik nu een scherm heb wat tot op heden dus nog steeds niet functioneert.
Slechte kennis van de medewerkers, incompleet advies, allerlei beloftes die niet waargemaakt worden en een hoop geld voor niks uitgegeven. Vreselijk ontevreden!!!!

Geld terug voor de converter ondanks dat deze reeds uit de verpakking is. Een tegemoetkoming voor alle extra tijd, ellende, irritatie en extra gemaakte kosten voor artikelen wegens verkeerd advies zou zeker op zijn plaats zijn.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MilouHH