Klacht: Slechte service

op 07 maart 2020 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vakantie geboekt bij prijsvrij na ibiza met ryanair.
Helaas kom ik niet meer in het systeem bij Ryanair. Met de inlog gegevens die ik van prijsvrij heb ontvangen.
Neem contact op met prijsvrij en wat wordt mij gezegd? Wij kunnen niks voor u doen. Neem maar contact op ryanair die alleen engels en Duits praten, wat ik niet kan en dan ook nog onbereikbaar zijn .
En nou zit ik dus mooi mee want online inchecken is verplicht . Zeer zeer slecht nooit meer via prijsvrij . Zet alles op alles

Gewenste Oplossing:

Dat ik inloggen kan op site om online tekunnen inchecken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijsvrij.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijsvrij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonnemeijerhof