Klacht: Slechte service

op 22 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat ik niet wist dat er een pakket geleverd zou worden (in dat geval regel ik altijd dat er iemand thuis is) vond ik een Pakketinformatie van DPD Belgium NV in mijn brievenbus. Er stond niets ingevuld, alleen op de achterkant was geschreven dat ik het pakket na 16.00 uur in Maastricht (op een afstand van 6 km) kon ophalen.!! Belachelijk. En dat bij de eerste levering.
Ik heb het pakket opgehaald maar wat als ik dat niet zou kunnen? Mijn buurman is bv 94 jr en heeft geen vervoer!

Gewenste Oplossing:

Minimaal 2x proberen te leveren en een tijdsbestek aangeven. Of afleveren bij buren of een punt ook loopafstand.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 22 december 2017 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 22 december 2017 om 16:37 geantwoord

De oplossing gaat niet serieus in op mijn klacht en biedt geen oplossing voor het feit dat ik 12 km moet rijden om mijn pakket te ontvangen. Wat als ik dat niet kan?

Alle klachten die gemeld zijn door Gied45