Klacht: slechte service

op 04 augustus 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

1. ondanks de belofte dat oude wasmachine wordt meegenomen, weigert de transportfirma 2 keer om dat toch te doen
2. klantendienst coolblue werkt niet efficiënt en zeker niet klantvriendelijk. Er wordt wel een naam van verantwoordelijke vermeld maar daar krijgt men nooit contact mee
3. de CEO van Coolblue, de heer Pieter Zwart, heeft niet de beleefdheid om te reageren op mails

Positieve reactie van CEO Pieter Zwart

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

2 maanden geleden - Beste Walter, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen en ons van feedback te voorzien. Wat verschrikkelijk balen dat jouw oude wasmachine niet is meegenomen, we begrijpen dat dit niet prettig is. Onze excuses voor het feit dat je onze klantenservice als niet prettig hebt ervaren. We willen dit graag nakijken zodat we onze processen voor in de toekomst kunnen verbeteren. Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw adresgegevens en ordernummer van de bestelling naar ons toe te willen e-mailen? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. We kijken uit naar jouw bericht. Groeten, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht wapemaca

2 maanden geleden - Geachte, Ik heb mijn gegevens aparte mail gestuurd en een overzicht gemaakt van de problemen ivm niet naleven van beloften

Alle klachten die gemeld zijn door wapemaca