Klacht: Slechte service!

op 28 februari 2017 over Fashionette.nl in de categorie Internetshops - Tassen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vrijdag 18 februari een michael kors tas besteld via de website https://www.fashionette.nl/. Nu is mijn betaling verkeerd gegaan, en moest ik hem opnieuw bestellen (dit werd mij echter pas na 1 week duidelijk, door met de klantenservice te bellen). Nu heb ik op hun advies een nieuwe bestelling geplaatst op 24 februari en volgens de website zou hij as. dinsdag aankomen. Ik heb netjes betaald, maar de website geeft niet aan wanneer de tas wordt verzonden. Ik heb weer de klantenservice opgebeld, maar werd van het kastje naar de muur geholpen. Zij zouden weer contact met mij op nemen en vertellen wat het probleem is, echter heb ik geen enkele mail ontvangen.

Ik ben nog nooit zo slecht behandelt !!

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden als deze week mijn tas nog wordt verzonden of wanneer ik mijn geld terug krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door djoymarkus