Klacht: Slechte levering

op 15 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Niet op de hoogte gebracht door Media Markt dat men niet een bestelling kan leveren zoalsin de voorwaarden staat van Media Markt ( de volgende dag). Inmiddels op dag 2 na de geplaatste bestelling zelf contact opgenomen waar mij werd verteld dat mogelijk de bestelling a.s. maandag de bestelling de deur uit gaat. Ik voel mij hierdoor niet serieus genomen als klant van Media Markt.

Gewenste Oplossing:

Minimaal excuses en een redelijke tegoedbon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rein Hugen