Klacht: Slechte klanteservice

op 08 juni 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Op 24 mei stel ik een vraag aan bol.com over een select lid artikel waarom ik deze niet op maandag ontvang.. daar kreeg ik netjes uitleg
Dat pinksteren is en dat postnl niet alles bezorgt. Helemaal prima gesprek afgesloten
24 mei moesten wij onverwachts weg
Helaas kampt postnl al x aantal weken met een storing ( dit heeft bol gisteren ook bevestigt dat ze zelf ook track en tracen niet konden inzien) nergens maar ook nergens meld ik dat ik artikle niet ontvang

Op 27 mei is er achter mij rug om
( in beleid staat dat klant op hoogte gesteld moet worden) een onderzoek is gedaan en postnl bezorgster is aangesproken

Op 28 mei word ik gebeld het gesprek begin heel vaag.. ik vertelde dat ik die maandag niet thuis was en ik bij buren moest na vrage
Na 30 min belde Suusie weer terug

Ik legde uit mijn buren zijn niet thuis maar 20:00 zeker wel geef me kans
Nee suusie was stellig dat ik fraude pleeg
Omdat ze mijn oude account vonden

Ik uitleggen die had ik op nieuwe adres even gezet wegens retour die ik terug wilde en garantie maar was al gemaakt door familie lid
Ik legde haar alles uit maar ze wilde niet luisteren en verzekerde mij dat ze adres blokade zou regelen

Echter 5 min na telefoontje komt mijn man na overwerken thuis en ik vertel hem verhaal

Hij zegt maandag was je wat vergeten
En ben tussen door thuis gweest
Daarom had ik pakket al van buren
Maar omdat verjaardags kado is heb ik hem weggezet met veronstelling dat je postnl app wel melding gedaan hebt

Nu is mijn adres op blacklist
Terwijl dit totaal niet met mijn oude acc te maken heeft , suusie recht in eigen haddne genomen geeft bol nu met smoesjes aankomt en zelf gaat beweren dat ik gemaild heb dat mijn eigen schuld is…

Mijn adres waar ik net 7 maanden woon van blacklist
mijn account deblokeren

Of Mijn adres waar ik net 7 maanden woon van blacklist

Suusie maakt een grove fout lossen julli maar op ook

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mawr