Klacht: Slechte klantenservice na verpeste vakantie met Prijsvrij

op 08 februari 2018 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Beestjes in bed!
Hotel El Tope (Puerto de la Cruz – Tenerife) hebben wij dit najaar geboekt als 14-daagse pakketreis bij Prijsvrij BV. Achteraf blijkt dit hotel op internationale review-sites bekend te staan als hotel met bedwantsen. En dat was inderdaad zo. Een volledig bedorven vakantie met10 dagen jeuk en uitslag en daarna nog 3 weken thuis met klachten is zeker geen pretje.. Klagen bij Prijsvrij en een verzoek om vergoeding leiden tot niets. Onze klacht loop nu al vijf maanden en is nog steeds niet opgelost. Klantenservice van Prijsvrij is van mening dat wij niet met Prijsvrij een overeenkomst hebben maar met het Duitse D.E.R., dat de boekingen uitvoert en tevens voor de helft eigenaar is van Prijsvri

minimaal de helt van de reissom retourSlechte klantenservice na verpeste vakantie

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 19 februari 2018 om 09:33 geantwoord

Best heer Kamp,

Bedankt voor uw bericht. Onze collega van de Reserveringsafdeling heeft afgelopen week contact met u gehad aangaande uw vakantie naar Tenerife. Hierin hebben wij vanuit de reisorganisatie u een vergoeding kunnen aanbieden t.w.v. € 90,- voor het ontstane ongemak. Graag vernemen wij nog uw bankgegevens zodat wij dit voor u in orde kunnen maken. U kunt deze sturen naar contact@prijsvrij.nl of laat het ons weten wanneer wij u kunnen bellen.

Team Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door roel@kamp.com