Klacht: Slechte klantenservice

op 28 januari 2011 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn expansievat moest weer eens vernieuwd worden. Monteur heeft dat mooi gedaan, maar blijkmaar ook zitten peuteren aan bepaalde kraantjes bij de cv.
Nu krijg ik alleen maar koud- lauw water.
Plus lekt het kraantje waar de monteur aan heeft zitten draaien.
Gebeld met Feenstra: Ene mevrouw Zwanenberg die zeer onvriendelijk was stond me te woord. Ze liet mij niet eens uitpraten, maar sprak keer op keer tussendoor. Wil ik mijn klacht toelichten, gaat ze weer aan een stuk door ouwehoeren met een bepaald onvriendelijke toon.
Dit soort mensen dienen toch een training te volgen hoe om te gaan met klanten.
enfin,
Werd mij beloofd dat de monteur vandaag na 12pm zou komen. Dus moest er iemand thuis zijn. Heb mijn werk moeten afzeggen en dus een dag salaris misgelopen! Tot nu toe geen monteur langsgekomen!Maar wel bij de buurman schuin tegenover mij.
Wederom gebeld met Feenstra: Ja, er zitten kindertjes in de koud. Buurman van mij heeft geen kinderen.
Ik kan al 2 dagen niet douchen. Dat heeft blijkbaar geen prioriteit bij hun.
Maar ik betaal wel elke maand service kosten voor niks!

Gewenste oplossing

Ik ben klant van nuon.Bij hun heb ik een warmtegarant abonnement. Ik kan me niet voorstellen dat ze het werk uitbesteden aan zo een bedrijf met zo een slechte klantenservice.Volgensmij ouwe wijven die de klanten als peuters behandelen.

Ik zou tevreden zijn dat dit soort mensen werden vervangen
En dat ik mijn geleden schade vergoed krijg: ik heb 1 dag loon misgelopen, plus moet ik morgen weer wachten tot ik wordt geholpen. Wie weet is dat ook weer een verloren dag.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 03 januari 2013 om 17:44 geantwoord

Onze excuses voor de late reactie via Klacht.nl

Inmiddels is het euvel verholpen volgens ons systeem.

Bij Feenstra zijn inmiddels veel verbeteringen op het gebied van klantenservice, alle feedback die wij krijgen is meer dan welkom en wordt ook gebruikt.

Het webcare team van Feenstra.

Alle klachten die gemeld zijn door akanhai