Klacht: Slechte klantenservice

op 08 juni 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op vlucht hv5424 pisa amsterdam had de vlucht 45 min vertraging omaat inchecken groep minder validen veel langer tijd koste dan nodig. De gezagvoerder bood keer op keer excuses aan maar zij informatie over vertrek moest tot 3x toe worden herzien. Mensen hadden het warm en geen begrip voor de situatie. Het was heel warm en transavia bood niets aan . Mensen konden volle pond betalen voor een watertje. Schandalig. Eenmaal op schiphol werd de bagage niet gelost en ipv 1818 werd bagage 1845 gelost. Ook hier bood transavia excuses voor aan maar eea viel totaal verkeerd en ik vind het geklungel en vooral de klantonvriendelijkheid schokkend . ik verwacht een fantastisch aanbod van transavia want dit kan echt niet.

Gewenste Oplossing:

Transavia moet de kaarten voor de terugreis vergoeden en haar verlies nemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michel8989