Klacht: Slechte informatie over paketstatus

op 04 mei 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Bij voorbaat excuses voor de spellingsfouten. Ik schrijf dit uit frustratie op mijn telefoon

2 dagen voor koningsdag een nintendo switch gekocht van bol.com voor de verjaardag voor mijn zoon. het verbaasde mij dat ze hem op voorraad hadden dus nog even achteraangebeld. Er werd mij verzekerd dat die op voorraad was en dat ik het apparaat de volgende dag in huis zou hebben. Ik blij, vriendin blij. Tot de volgende dag. Kreeg van bol.com een link om mijn pakket te volgen. Dit linkte mij naar Kiala afhaalpunt site. Hierop stond dat het pakketje in transport was. Ik heb vervolgens ook even gekeken met de postnl app. Tot mijn grote verbazing stond hier dat het de levering vertraagd was en dat ik het een werkdag later zou krijgen. Op de vrijdag dus want koningsdag telde niet mee. Toen had ik dus een probleem want ik moest vrijdag ochtend mijn zoontje wakker maken zonder cadeau. Hem dus uitgelegd dat we savonds cadeautjes uit gingen pakken. Afijn. Ik kijk vrijdag op mijn trackinglink van bol.com en daar staat nog steeds datg mijn pakket in transport is. Op de postnl app staat nog iets veel geklets. “Pakket retour verzonden naar afleveradres”. Ik bel in paniek postnl op. Die vertellen mij dat er iets mis was gegaan met het pakketje en dat het terug was gestuurd naar bol.com En dat ik hun moest bellen. Dit direct gedaan. Bij bol.com hebben ze mij verteld dat het pakketje gewoon in het sorteercentrum lag. Ze zouden er achter aan gaan en mij terug bellen. Dit is nooit gebeurd. Vervolgens heb ik zelf nog een aantal keer gebeld. En elke keer niks concreets. Vervolgens aan het einde van de dag een mailtje dat ze bij het hoofdkantoor er achter aan gegaan waren. En dat het in de middag gewoon bij de Albert Hein moest liggen. Ik met volle hoop om 6 uur naar de Albert Hein. Maar tevergeefs nogsteds niks. Voor de laatste maal bol.com gebeld. Deze hebben mij vervolgens verteld dat er iets fout op het pakketje stond en datf deze daarom niet afgeleverd kon worden. Het pakketje was als retour gestuurd en ik zou spoedig mijn geld terug krijgen. Toen werd ik echt gek. Ik heb toch betaald voor mijn product. Dit is nu toch van mij? Na een hele dag heen en weer bellen opeens zeggen dat iets fout is gegaan en dat in mijn geld terug krijg. Dat is nietg iets oplossen dat is je ergens onderuit praten. Ik heb het product dagen geleden besteld met de informatie datg ik het binnen zou krijgen. En nu zit ik op vrijdagavond thuis zonder cadeau voor mijn zoon…

Mijn nintendo switch thuis bezorgd krijgen. Uiterlijk aankomende maandag. En een vergoeding van alle telefoonkosten en stress veroorzaakt aan mij en mijn zoon die nu geen cadeau heeft gekregen op zijn verjaardag.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 04 mei 2017 om 15:24 geantwoord

Beste dhr. van Veen,

Ik heb via de e-mail contact met u gehad. Zoals afgesproken heb ik gezorgd voor een compensatie. Hier heb ik u een bevestigingsmail van gestuurd.

Mocht er verder nog iets zijn wat ik voor u kan doen, dan kunt u altijd reageren op mijn e-mail. Ik help u dan persoonlijk verder.

Groet,
Imro
bol.com

- - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door Noxiq