Klacht: Slechte dienstverlening

op 07 juni 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb gebruik gemaakt van de dienst die Bol.com op haar site aanbiedt, om cadeaubonnen om te zetten in waardebonnen van Bol.com. De cadeaubonnen zijn twee weken nadat ze verstuurd zijn nog niet aangekomen bij de DESK VGO Groep, die hier blijkbaar over gaat. Helaas ben ik vergeten kopieen te maken van de cadeaubonnen. Enfin, ik heb met Bol.com gebeld, en de medewerkster gaf aan dat ze “zou kijken wat ze voor me kan doen”. Dat is bevestigd in een email. Vandaag heb ik weer gebeld met DESK VGO, bonnen zijn nog steeds niet binnen. (bijzonder ongeinteresseerd contact overigens. Ze wisten me doodleuk te melden dat dit vaker misgaat. Lekker betrouwbare dienst!)
Dit heb ik doorgegeven aan Bol, in de hoop dat zij nog iets konden regelen. Ik kreeg echter al snel een reactie dat zij ook nog eens gebedd hebben met DESK VGO maar dat ze niets voor me kunnen doen. Bijzonder teleurstellend.

Ik heb een ander beeld bij "iets voor me regelen". Ik dacht aan een tegemoetkoming in de schadepost (80 euro aan bonnen), niet een belletje dat een voorspelbaar antwoord oplevert.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 07 juni 2016 om 14:05 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door jluijten