Klacht: Slechte communicatie en slechte installatie

op 13 juli 2012 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Op 6 juli zou een Ziggo monteur internet, digitale televisie en telefonie (Alles-in-een plus) komen installeren tussen 12 en 18 uur. Toen er niemand was op komen dagen heb ik de klantenservice van Ziggo proberen te bellen. Na een half uur eindelijk iemand aan te telefoon te krijgen blijkt de afdeling die erover gaat gesloten te zijn, of ik de volgende dag even terug wilde bellen. De volgende dag (na 25! minuten in de wacht te hebben gestaan) kreeg ik uiteindelijk iemand aan de telefoon die een vaag verhaal ophing dat de monteur wel ergens was geweest maar niets kon installeren. Hij stond dus bij het verkeerde adres en heeft niet de moeite genomen om even te bellen.
Er werd dus een nieuwe afspraak gemaakt voor een week later weer tussen 12 en 18 uur. Om half 5 stond de monteur eindelijk voor de deur. Na 20/30 minuten was hij klaar met de mededeling dat we zelf een kabel moesten aanleggen wilden we tv kunnen kijken en dat het voor de rest in orde was.
Toen hij weg was kwamen we erachter dat hij de telefonie niet goed heeft aangesloten en dat hij vergeten was de HD-ontvanger te leveren en we hebben dus nog geen digitale televisie.
Na weer 40 minuten in de wacht te hebben gestaan met de klantenservice, krijgen we weer de mededeling morgen even terug bellen.
Na 4! keer doorverbonden te worden met de verkeerde afdeling krijg ik van de laatste medewerker te horen dat ze het kastje wel even opsturen en dat ik dus weer 5-7 werkdagen mag wachten tot het geleverd wordt.
Waarom ze een installateur sturen is mij volkomen onduidelijk, aangezien hij alleen het internet goed heeft gesloten en we nu zelf de digitale televisie en telefonie mogen doen.
Laat de ‘service’ in klantenservice bij Ziggo maar zitten want dat bieden ze dus echt niet.

Compensatie van de rekening van ons abonnement over de dagen dat we zonder internet, televisie en telefonie hebben gezeten en vergoeding van de mobiele telefoonkosten die we hebben gemaakt met het bellen van de klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jennifernr6