Klacht: slechte bezorging

op 22 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Weer geen pakket bezorgd gekregen op de afgesproken datum. Deze keer zit er weer eens geen briefje in de brievenbus, dus niet langs geweest?? Het is erg vervelend als je de hele dag zit te wachten op je pakket en je aan het eind van de dag een briefje in je brievenbus vindt dat je niet thuis zou zijn geweest, of zoals nu zelfs geen briefje. 1 x hebben we ons pakje dagenlang (waarin wij er voortdurend voor zorgden dat er iemand thuis was) kunnen volgen via track en trace en het is onvoorstelbaar hoeveel onzin daar op stond waarom zij het pakket niet hadden kunnen bezorgen. Wij zijn er zo klaar mee dat we altijd aan een leverancier vragen met welke pakketdienst ze werken en als dat DPD is dan cancelen we de bestelling. Helaas, soms is dat onbekend en ben je toch weer de pineut. Wij hebben een eigen bedrijf en de pakketjes bevatten vrijwel altijd materiaal voor onze klanten, als deze niet op tijd bezorgd worden kunnen wij ook onze afspraken niet nakomen. Ons adres is vrij lastig te vinden, maar zoals gezegd werken we vooral met diverse andere pakketdiensten en deze leveren wél op tijd, dus waarom kan DPD dat niet?

Wat ik mij kan herinneren is dat we 1 x een chauffeur gehad hebben die wel goed zijn werk deed en vriendelijk was.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door 31hejo