Klacht: Slechte bezorging

op 29 april 2017 over we can make it in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over we can make it

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door we can make it in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat we can make it een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

we can make it

Heeft op 01 mei 2017 om 10:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wat vervelend om te horen dat u uw bestelde product nog niet heeft ontvangen buiten de aangegeven levertijd. Wij zullen uw bestelde product nogmaals toe sturen. Wij gaan er van uit dat deze levering er snel zal zijn. Mocht het zo zijn dat u uw product binnen nu 5 werkdagen nog niet heeft ontvangen, neem dan vooral even contact met ons op via info@wecanmakeit.nl zodat wij samen tot een goede oplossing kunnen komen.

Reactie van de melder van de klacht Stefantje

1 jaar geleden - Ik ben het er niet echt me eens heb liever me geld terug heb jij deze betaalt omdat ik die snel binnen zou hebben ondertussen is de Chinese versie al binnen

Heeft op 01 mei 2017 om 10:12 geantwoord

Alweer 5 dagen heb juist de hoofdprijs betaalt om hem wat sneller binnen te krijgen ondertussen zijn de Chinese wel al binnen

Alle klachten die gemeld zijn door Stefantje