Klacht: Kapot artikel en klantenservice reageert niet

op 12 mei 2017 over we can make it in de categorie Internetshops - Algemeen

Anderhalve week geleden heb ik de bestelde saunabelt ontvangen. Deze was echter gescheurd en de draden hingen los. Ik heb vervolgens gelijk contact met de klantenservice opgenomen met de klacht en de vraag hoe te retourneren. Twee dagen later kreeg ik een mail terug dat ze hier foto’s van wilden zien met daarbij een aankoopbewijs. Dit heb ik direct teruggemaild en nu zit ik inmiddels al een week te wachten op een reactie. Ondertussen al 3x gemaild om te vragen naar een reactie, maar geen respons.

Ik wil graag dit product retourneren en mijn geld terug, ook van de verzend- en retourkosten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over we can make it

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over we can make it nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door we can make it in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat we can make it een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

we can make it

Heeft op 11 juli 2017 om 10:16 geantwoord

We hebben klacht al in het verleden opgelost met behulp van onze klantenservice.
De oplossing die overeengekomen is met de klant betrof een refund. De klacht is netjes afgehandeld en het betaalde bedrag is volledig teruggestort. We proberen klachten altijd zo snel en vriendelijk mogelijk op te lossen met onze klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Kpoldervaart