Klacht: elastieke schouderband voldoet niet

op 15 mei 2017 over we can make it in de categorie Internetshops - Algemeen

Via marktplaats dagdeal een elastieke schouderband gekocht die zou zorgdragen voor een rechte houding
op het plaatje een nette band die mij wel aansprak
de prijs leek mij reeel
duurde lang voor hij is aangekomen en toen ik hem uitpakte was het een ander model dan er op de advertentie stond
ik heb hem geprobeerd aan te trekken en ondanks dat ik niet heel groot ben en de band dmv elastieken klittenband is af te stellen is de band veel te klein en klemt heel erg
heb alleen maar een afzender en kan nergens direct met mijn klacht terecht

Ik zou graag mijn geld terugwillen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over we can make it

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over we can make it nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door we can make it in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat we can make it een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

we can make it

Heeft op 11 juli 2017 om 10:21 geantwoord

Wij hebben u meteen gecontacteerd via onze klantenservice, dit is de meeste klantgerichte manier om dit op te lossen. We betreuren het dat er geen contact is gezocht met de klantenservice van 'We can make it' of met de klantenservice van marktplaats. Dit is namelijk de meest klant gerichte manier om klachten af te handelen.

Alle klachten die gemeld zijn door janoord