Klacht: Geen terugbetaling van retour rugband

op 29 mei 2017 over we can make it in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit bedrijf doet zijn uiterste best om terugbetaling van geretourneede producten te voorkomen. Al maanden maart wacht ik op een terugbetaling van een op 21 maart geretourneerde rugband.
Het lijkt er echt op dat ze zo lang mogelijk proberen je te demotiveren om nog moeite te doen het bedrag terug te krijgen.

Ze maken “foutjes” die dit vertragen zoals het niet bijvoegen van een retourformulier (tot 2x toe) en zeggen dat Marktplaats de terugbetaling op pakt.

Op mijn laatste vraag naar de status van mijn terugbetalingg heb ik sinds 20 april geen respons meer gehad.

Ergste is dat ik de advertenties van dit bedrijf nog vaak op marktplaats tegenkom met dezelfde waardeloze producten die geenszins met de in de advertentie getoonde afbeeldingen overeenkomen.

Gewenste Oplossing:

Als ze eindelijk mijn geld terug storten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over we can make it

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over we can make it nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door we can make it in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat we can make it een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

we can make it

Heeft op 11 juli 2017 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

e hebben klacht al in het verleden opgelost met behulp van onze klantenservice.
De oplossing die overeengekomen is met de klant betrof een refund. De klacht is netjes afgehandeld en het betaalde bedrag is volledig teruggestort. We proberen klachten altijd zo snel en vriendelijk mogelijk op te lossen met onze klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Dzjeesun