Klacht: Slechte bereikbaarheid van klantencontact

op 07 februari 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Langs diverse wegen heb ik geprobeerd om de klantenservice te bereiken, maar ik stuit steeds op “Access denied”. Dit geldt ook voor de Belgische en Duitse website.
Ik wil graag antwoord op de volgende vraag: Tot volle tevredenheid heb ik jarenlang gebruik gemaakt van een Samsung L77 fotocamera. Sinds enkele dagen meldt de display “UIT EN AAN” en weigert de camera verdere dienst. In de handleiding kan ik over dit bericht niets vinden, ik kan alleen nog de foto’s op de geheugenkaart bekijken.

Gewenste Oplossing:

Als ik een antwoord krijg wat dit betekent en hoe ik de camera weer kan gebruiken om foto's te maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nassara