Klacht: Slechte afspraken

op 27 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er zijn twee datums waarop ze zouden leveren.
En waarop wij tuis zijn gebleven ivm bezorging pakketje

Alle bij de datums hebben we niemand gezien maar ook geen briefje in de bus van de bezorger

Echt een kwalijke zaak dit kost een ander tijd en geld

Verder lijkt het al off je goed op de hoogte gehouden word maar dat valt mij vies tegen

Krijg niet eens sorry te horen alleen hoe das raar

Gewenste Oplossing:

Als ze zich aan de afspraak houden briefje door de bus een sorry en eigenlijk een schade vergoeding ik had die spullen hard nodig

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 27 december 2017 om 14:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 28 december 2017 om 11:23 geantwoord

Ik ben de hele zaterdag thuisgebleven en niet gaan werken omdat ik vrijdag een medewerkster sprak en die zij dat En het de volgende dag zou leveren op zaterdag dat dagje thuis zitten heefd me €200 gekost wat ik anders zou verdienen afgelopen zaterdag en dan ook nog geen pakketje op die dag

Waar kan ik die kosten verhalen off wat stelt u voor

Vr gr robin

Alle klachten die gemeld zijn door Robin Koelemeijer