Klacht: Slechte afspraken

Robin Koelemeijer op 27 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 27 december 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Robin, Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je pakketten vertraagd zijn binnengekomen. Ik heb even aan de hand van je adresgegevens de pakketnummers erbij gezocht (05228956622904 en 05228956623253) en zie dat deze inmiddels vandaag bij je geleverd zijn, klopt...

Klanttevredenheid: 4.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 27 december 2017

Een klant van DPD heeft geklaagd over slechte afspraken rondom de levering van een pakket. Ondanks dat er twee leverdatums waren afgesproken, is er niemand verschenen en ontbrak het aan communicatie, zoals een briefje in de bus. De klant ervaart dit als tijd- en geldverspilling en is teleurgesteld over het gebrek aan excuses van het bedrijf.

Mijn Klacht:

Er zijn twee datums waarop ze zouden leveren.
En waarop wij tuis zijn gebleven ivm bezorging pakketje

Alle bij de datums hebben we niemand gezien maar ook geen briefje in de bus van de bezorger

Echt een kwalijke zaak dit kost een ander tijd en geld

Verder lijkt het al off je goed op de hoogte gehouden word maar dat valt mij vies tegen

Krijg niet eens sorry te horen alleen hoe das raar

Gewenste Oplossing:

Als ze zich aan de afspraak houden briefje door de bus een sorry en eigenlijk een schade vergoeding ik had die spullen hard nodig

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 27 december 2017 om 14:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Robin Koelemeijer

Heeft op 28 december 2017 om 11:23 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Ik ben de hele zaterdag thuisgebleven en niet gaan werken omdat ik vrijdag een medewerkster sprak en die zij dat En het de volgende dag zou leveren op zaterdag dat dagje thuis zitten heefd me €200 gekost wat ik anders zou verdienen afgelopen zaterdag en dan ook nog geen pakketje op die dag

Waar kan ik die kosten verhalen off wat stelt u voor

Vr gr robin

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM