Klacht: Slecht of geen internet en tv

A.R. Potze op 23 februari 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf mei 2020 regelmatig geen internet en uitval van TV regelmatig gemeld bij servicedienst meerder malen alles gecontroleerd door monteur ziggo andere data kabel gemonteerd niks helpt probleem blijft meerder maanden! opnieuw een monteur doet een test op de aansluiting van de kabel buiten die blijkt beschadigt te zijn week erop komen 2 monteur de kabel buiten in de grond te herstellen . en inderdaad nu is het probleem opgelost. echter verwacht ik compensatie ! ook heb ik dit telefonisch gemeld tot op heden niks ontvangen

Gewenste Oplossing:

als er een compensatie wordt gegeven of een fikse korting .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.R. Potze